La Fundació Prodis visita les instal·lacions de l’obrador de Mallart Artesans Xarcuters a la Llacuna. Albert Amat, cap de restauració de Prodis i Pilar Gonzàlez, Cap del Departament de Compres de l’entitat, varen poder veure de primera mà com elaborem els productes artesanals de Mallart, la marca d’embotits de Mas Albornà.
Prodis és una fundació sense ànim de lucre destinada a l’assistència i la promoció integral de persones adultes amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral amb actuació a Terrassa.
La trobada va servir per conèixer millor en quins punts podem col·laborar i fer sinergies entre els seus projectes i els nostres.
La creació conjunta de projectes d’iniciativa social són un dels motors de la nostra actuació i de la Prodis. Creiem en la construcció de territoris i societats més inclusives, justes i compromeses gràcies a projectes on es prioritzin les persones i el seu benestar. En aquest sentit, les dues organitzacions apostem per aquesta via i promovem projectes que enriqueixin i enforteixen l’economia social i solidària.