El passat divendres dia 27 de juliol es va celebrar el dinar conjunt d’estiu de tot el centre ocupacional, on érem prop de 90 persones. En aquestes dates i abans de començar les vacances, fem un dinar tots plegats per passar una estona tots junts.
Aquest any, a més, s’hi van combinar més emocions de les habituals ja que vam desitjar molta sort al Josep Vilamajó, el director de l’Àrea d’Atenció a la persona, que s’agafa un any d’excedència. Per acomiadar-lo, li vam regalar un pruner, perquè el cuidés i ens portés prunes quan en tingui i una targeta signada per tots.
També es va lliurar a tots els usuaris del servei un dossier personalitzat amb fotos i un informe general del seu desenvolupament en el taller.
Des del Centre Ocupacional comencem ben aviat les merescudes vacances i us desitgem a tots bon estiu.
Fins setembre!
Hola vacances! Adéu Josep!
One response to “Hola vacances! Adéu Josep!”
Comments are closed.
Agrair el comiat que s’em va fer. Varem aguantar les emocions, però algun sanglot interior es va escapar. Moltes gràcies i una forta abraçada