La Fundació Mas Albornà participa en l’acte de cloenda de la 4a edició del programa E-Connect. Aquest any la fundació ha estat una de les entitats participants en aquesta iniciativa formativa que promou l’emprenedoria entre l’alumnat de cicles i batxillerat de Vilafranca.

Després de mesos de feina i molt d’esforç per part de tots els grups que han desenvolupat els projectes dirigits a Mas Albornà, les alumnes: Lucía Torres, Laura Codesa i Gisela Jornet de l’Institut Milà i Fontanals han estat les guanyadores amb el projecte Diversitat i Joventut. Una iniciativa dirigida a orientar la comunicació externa de la fundació al públic jove.

L’Auditori Municipal Maria Rosa Juncosa de Vilafranca va acollir aquest acta amb els i les representants de les diferents empreses participants, l’alumnat de cicles i batxillerat dels centres formatius i la presència institucional del regidor de Promoció Econòmica, Joan Manel Montfort, i de la regidora d’Educació, Xell Montserrat.

La Directora de Comunicació de Mas Albornà Cristina Barbacil ha estat l’encarregada de lliurar aquest reconeixement a aquest equip de treball agraint l’esforç per la feina ben feta.

La comunicació externa és essencial per a explicar tot el que fem des de la fundació i gràcies a aquest projecte podrem millorar la nostra capacitat d’apropar-nos a aquest col·lectiu.