Ahir diumenge 27 d’octubre vàrem participar a la setena edició de la cursa solidària “País del cava” que es fa des de Vilafranca del Penedès a Sant Sadurní. Com ja és tradició, vàrem fer la nostra participació com a voluntaris i com a participants amb un total de 8 persones del nostre servei de llar-residència.
Vàrem encarregar-nos de ser el “cotxe escombra” i donar suport a aquells corredors/es que no poguessin continuar la carrera o necessitaven el nostre suport. També ens vam encarregar de la neteja de les deixalles de la cursa.
Tots junts vàrem passar un dia inoblidable i molt esperat per tots nosaltres.
Així doncs, aquest any hi han participat 16 usuaris, 4 monitors i 1 voluntari Tots ells representants de la fundació.
Volem agrair a l’organització un any més el fet d’haver comptat amb la nostra col•laboració aquests últims anys. Des de Mas Albornà valorem molt sincerament la possibilitat de participar en actes com aquest i col•laborar un any més en una causa solidària com és aquesta cursa, la qual destina els fons a la Marató de TV3